Det här med Gratisbio....





Jaa, alltså, jag va väl sådär lite små skeptisk till det här med Gratisbio i början.
Tills jag verkligen fatta att det verkligen funkar, eftersom jag har en vän som ständigt samlat ihop poäng och fått hem biobiljetter och nu faktiskt ett presentkort på Kicks.
Då kan man ju inte förneka att sidan faktiskt funkar. Så nu har jag också börjat samla poäng, för jag vill ju givetvis ha presnetkort och biobiljetter också! Å det är ju inte svårt faktiskt!!
Klicka på lite länkar, bli medlem på vissa sidor, svara på lite tvälingar. Man får ju poäng genom att handla via vissa sidor också. Å det är toppen bra!!

Så jag får väl faktiskt också säga nu att Gratisbio verkligen funkar!
Och jag ska samla ihop till ett presentkort. För alla tycker ju om att shoppa?? Eller??
Det gör jag iaf!!
Å det blir ju extra roligt å shoppa när man inte behövt göra mycket alls för att få det där presentkortet. Några klick hit å dit. Några köp den å den dagen osv.. =)




Å blir du medlem via bannern, så får du 75 välkoms poäng!
Det är väl jätte trevligt? 75 poäng som du bara får bara genom att bli medlem!!
Ta chansen!!
Det är superenkelt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback